قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

تعیین تکلیف وضعیت مربی مشهدی روی نیمکت خیبر در هفته جاری | مهاجری ادامه می‌دهد؟

  • کد خبر: ۲۳۳۵۹۵
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
تعیین تکلیف وضعیت مربی مشهدی روی نیمکت خیبر در هفته جاری | مهاجری ادامه می‌دهد؟
محمدرضا مهاجری برای ادامه حضورش روی نیمکت خیبر خرم آباد این هفته جلسه سرنوشت‌سازی خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا مهاجری روی نیمکت خیبر خرم‌آباد دست به کار بزرگی زد و توانست با این تیم جواز حضور در لیگ برتر را یک هفته زودتر با کسب عنوان قهرمانی به دست بیاورد. با گذشت چند روز از جشن قهرمانی خیبر در لیگ یک دسته اول، اما اخبار ضد و نقیضی درباره نیمکت مربیگری این تیم در لیگ برتر شنیده می‌شود.

در این خصوص مسئولان خیبر خرم‌آباد باید تکلیف نیمکت خود را برای فصل جدید روشن کنند. از این رو با تصمیم مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر گزینه اول هدایت این تیم در لیگ برتر رضا مهاجری قرار داده شده است.

قرار است رضا مهاجری برنامه‌های خود را برای فصل جدید آماده کند و طی روز‌های آینده و اواسط هفته پیش رو جلسه‌ای را با عبدی مالک باشگاه و سایر مدیران خیبر برگزار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->